Translate

perjantai 14. helmikuuta 2014

Ripped Into naruverse Ystävänpäivä spesiaali osa 1

                            Kakashi x Laura
                              Instagram

ilta tai yö. Laura ja Kakashi makaavat lauran sängyllä vierekkäin. Laura räplää kännyä ja alkaa yhtäkkiä hymyillä. Kakashi "mitä nyt?" Laura kääntyy Kakashiin päin hymyillen/virnistäen leveästi silmät kiinni näyttäen kännyn näyttöä. "yksi poika kehui mua kauniiksi instassa!:) :D"

Yhtäkkiä poika vetää tytön olkapäästä syliinsä, rintakehäänsä vasten. Kännykkä putoaa tytön kädestä heidän viereensä. Poika kietoo kätensä tytön ympärille. Laura "eh? Kakashi mitä sä teet? Päästä ir--!?" Kakashi keskeyttää tytön lauseen tukkimalla tämän suun kädellään. "shhh...muista, etteivät vanhempasi tiedä että olen täällä. meidän pitää olla hiljaa ettemme jää kiinni."

Laura "tiedän,päästä irti." Kakashi "Oho! ALkaa olla myöhä. aletaan nukkua että jaksamme herätä aikaisin aamulla niin pystymme livahtamaan vanhempiesi huomaamatta pois." Laura "nä--näinkö?",punastuu.

Kakashi "jep. Nukuttiinhan me tällä lailla mun maailmassakin." hymäh, silmähymy. Laura "mä olin 5v ja sä olit 10v ja mä olin nähnyt painajaista." Kakashi "Oho, sun posket helottaa punaisina. Hermostuttaako sua?" silmähymy, hihittää. Laura "E--eikä!" "nuku vaan, herätän sinut kyllä." Kakashi sanoo ja suutelee tytön otsaa. Tytön kasvot muuttuvat kirkkaan punaisiksi. Kakashi hihittää. Laura `k--kuinka mä muka voisin nukkua!!?!?!?`

A/N: `=ajatus "=puhetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti